723624.jpg

Minuun on taas iskenyt järkyttävä urheilu ja liikkumisvimma. Tälläisiä ihmeellisiä puuskia iskee minuun aina silloin tällöin, joten pitää kai yrittää käyttää tämäkin hyödyksi. Normaalisti olen äärettömän laiska ihminen, joka karttaa kaikkea ylimääräistä liikuntaa. Nyt olen saanut jonkun ihmeellisen innon liikkua, raahauduin eilen jopa lenkille täysin vapaaehtoisesti. Sitä ennen ehdin tehdä vähän lihaskuntoa ja venytellä. Kesän ajan suurinosa harrastuksistakin on tauolla, joten lähes kaikki liikunta jää omalle vastuulle. Tuleehan sitä tietysti lenkkeillessä,uidessa ja shoppaillessakin liikuttua, muttei kuitenkaan samalla tavalla kuin harrastaessa. Syksyllä pitäisi taas yrittää paahtaa läpi cooperin testi vähän paremmin tuloksin kuin viime vuonna. Taitaa jäädäkin yritykseksi.

Olen nyt innostunut liikunnan lisäksi myös urheiluvaatteista ja asusteista. Muutamat uudet housut ja topit on ihan vain tätä varten tullut hankittua. Himoitsen myös erästä tiettyä Puman treenikassia, mutta toistaiseksi on saanut jäädä kauppaan turhan korkean hintansa (50 euroa) takia. Puman vaatteista ja asusteista tykkään muutenkin, mutta valitettavasti ei rahaa ole kaikkeen mitä tahdon vaan pitää miettiä mitä oikeasti tarvitsen.

Minä olen jo ehtinyt aloittaa syksyn suunnittelun ja kaiken muun siihen liittyvän järjestelyn. Ihmettelen kyllä jääkö minulle aikaa muulle elämälle kuin koululle ja harrastuksille? Viimeinen vuosi peruskoulua vielä jäljellä ja harrastuksia varmaan jokaiselle illalle. Pitää vaan yrittää selvitä tästäkin.